Monday, 31 December 2007

Kuu tõusis

..nüüd, kell sai 1 öösel, alanud on aasta viimane 24tund!

Mul ei tule sõba silmale ja niisiis siin...loongi.
Loon kaunist muusikat või teisisõnu armatsen kitarriga, loon ka häid soove oma peas, saadan neid laiali, sinna kuhu hing ihkab.
...Tennole, Taavile, isale, Aadele...
Nii kerge on olla, et selle pehme valge energiavöö tõstaks mu lae alla ja laulaks rahust.



Õppisin, et elu pole avastusretk, vaid loomine. Pidev loomine, iga hetk, iga sekund, isegi kui ma ei märka...
Mõte on loov energia. Kui ütleme mõtte välja, on see juba palju tugevam energia, mis universumisse kihutab. Ja varsti, mõne aasta pärast, teen ma mõtted teoks. Kõik mida me enda ümber näeme on alguse saanud mõttest. On loodud mõttest.
See, mida ja kuidas me mõtleme, selline maailm me ümber ehitub. Me kõik kogeme seda, just praegu.
Ja see sobib pilti, paremini kui kunagi varem.

Life is what we create it.

Hakkasin head raamatut lugema, Life of Pi. Selle lihtsus ja filosoofia pani mu naerma. Pole ammu enam raamatuga koos naernud, aga see oli selline ...boost.

Aitäh! Aitäh! Aitäh!


3 comments:

Tõnis Vilu said...

Tere Made :)
soovin sullegi kõike parimat uueks aastaks!

pean ausalt mainima, et väga soe oli sinult ja Freddilt soove saada, sest me pole ju teab-mis ajast rääkinud ega kohtunud :)
Sa oled äärmiselt hea inimene, et sa teisi niimoodi meeles pead.

Aitähh :)

Vahur Kalevipoeg said...

Näed siis, leidsin tänu Tõnni blogile ka Made blogi. Nii need lõputud inimeste jadad lähevad... Leiad kellegi ja siis jälle selle leiu varal avastad kellegi komanda ja neljanda... Tegelikult head uut ja vana veel paremat olevat sulle Made. Viimati nägin sind vist tollel keeleteo üritusel kui ma õigesti mäletan. Igatahes vahva teada, et tuttavad inimesed ikka olemas on ja "loovad". Loomine on see, mis toidab nii keha kui vaimu. Pagan, ma lähen ja hakkan kaa kohe looma. Loodame, et mu loovast loomisest tuleb ka midagi loomingulist.
Vahur (ehk mäletad...)

Anonymous said...

Head uut aastat Made, et sul oleks selles aastas rohkem värve kui varem iial nähtud. Tore on su blogi lugeda.

Ebe

About Me

My photo
Kesk tn, Tartu, Estonia