Tuesday, 25 March 2008

Paikesetous

Marts seevastu on kuum olnud. Moni utleb, et juba laheb jahedamaks, aga minuarvates on ikka kuum, nagu suvel. Ood on veidi jahedamad, kella 5 ajal hommikul tuleb kulm kaste maha ja asetab marja udu ouesmagajate ninadele. Mina magasin oues, tule aares, diivanil laupaeva ohtul. Votsime sobrantsid kokku ja laksime Stefani, mu Tsehhi sobra peole, Awakerisse. See oli nii lobus. Lihtsalt naersime kogu aja. Amber, Samantha, Stefan, Holly, Roby, Creg.
Alles varaseimal hommikupoolikul hakkasime tagasi soitma, tegime minu juures teed ja soitsime maele paikesetousu vaatama. Kaunis. See oli uks parimaid hommikuid, mis praegu meenub.

Palju ilu ja lobu on olnud. Olen tootanud paeva ajal, et oma finantse kinni katta. Olen veidike oma motteid paberile pannud, luuletanud ja unistusi teoks teinud. Avastan oma keha potensiaali erinevate kunstide omandamisel, see on nii vaimustav. Ullatan ennast, see on hea.
I can have, whatever I want.
Inspiratsioon.
On plaane ja ideid, seoses...luule, arm, poi, muusika...

Mingi blokk on siiakirjutamise suhtes. Ma ei tunne, et saan end siin vabalt valjendada, on pidevalt tunne justkui peaksin oigustama, mida utlen, et kellegi silmis oige naida. See on nii vastik. Olen natuke trotsi tais.
Selleparast ma siia enam palju ka ei kirjuta. Vahest moni luulerida vahest moni hea sona.

Kuulmiseni

2 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.

aldi said...

hey mein angel, send me a mail plsssssss

About Me

My photo
Kesk tn, Tartu, Estonia