Tuesday, 6 November 2007

Hou

Eile, esmaspäeval oli esinemine.
Te ei kujuta ette...

See oli vapustav õhtu.
Every morning i'm in love.

Cameron ja ta mate mängisid kitarri, Layla. See duo oli lihtsalt super. Ta hämmastab mind.
Ja siis ma laulsin loo 'Kiss me' , tema kitarril. Saalis oli vaikus. Istume maha. tuled suunatud meie peale täiesti. Alustame looga, ja mul läksid sonad meelest ära. Hahaa.
Aga siis, utlesin valjult STOP, once again. Siis ma laulsin, panin koik oma tunde sellesse laulu ja temasse. Ja tema mängis, ta mängis nii nagu ta pole veel mänginud. Ja me olime harmoonia. Ja miski suur sündis sellel samal momendil, mida ma sonadega ei oska kirjeldada.
Ja rahvale meeldis väga. Kui tuli paus, saalist kiljuti....Hahaa, see tuli valja lihtsalt imeliselt.
Me lõime koos midagi nii kaunist.

Uus projekt on ahjus.

Pillerin läheb Kreekasse. Tervitan sind. Sa oled rõõm, tüdruk.

Me saime eile merimba koju. Mängisime terve õhtu, tegime duot ja laulsime, nagu pidu oli. Soome tüdruk oli ka õhtusöögil, lõime tantsu ja tähistasime.

Kool hakkab läbi saama. Kaks nädalat on jäänud. Otsin suveks tööotsa. Midagi olen juba leidnud ka.

'Music is the Key', Timo says.

1 comment:

Anonymous said...

:) Tore, et sa mu ema sünnipäeva puhul sellise ürituse korraldasid. Laulsid ja puha. (lindistasid ka ikka, et saaksin emale sünnipäevakingina edastada?)

Ilusat päeva jätku :)
Kalli.
Mina.

About Me

My photo
Kesk tn, Tartu, Estonia