Thursday, 22 November 2007

Kuu

Kuu

Sa vaatad mind nagu teaksid
millest mõtlen
Sina, hele ja üksildane
selle pimeda akna taga taevas

ja mina vaatan sind.
Kasvad nagu igatsus
igas pilgus
igal õhtul
ja päeval on meri põlvini

Rahutus suigutab mu su paistel magama,
siis lähme jalutama
lähme randa, laineharjad helendavad...
võibolla sinu pärast,
või selle pärast,
et ma täna õhtul tunnen
kuidas mu arm pole siin.

***
The moon

You look at me like you know
what i'm thinking.
You, bright and lonesome,
behind that dark window
in the sky


And I look at you.
You wax like a yearning in
every sight
every night and in daytime
is sea to my knees*

Unrest rocks me to sleep
in your palm.

Then we can have a walk.
Lets go to the beach,
white horses glowing...
maybe because of you,
or because of how i feel tonight,
that my dearest is not here

*sea to my knees referring to
1 high tide
2 nothing seems impossible, when a person is in love.

2 comments:

Tulisild said...

paku kes meist venemaal on. annan vihje, peterburis.

Tulisild said...

Made, mul on tunne, et sina avasid minus üle pika aja taas luulekanalid. Eks ma nägin siin vist sinu eeskuju ja hakkaski suust tilkuma, sõnu, riime, topeltmõtteid.
Aitäh:)
kalli

About Me

My photo
Kesk tn, Tartu, Estonia