Sunday, 22 July 2007

Ball

Ball oli selline suurejooneline sündmus. Meie väikse Opotiki College ball. Sissesõit koolihoovi oli enamvähem selline, nagu te võibolla nagu Holliwoody Oscari galasid vaadates näinud olete. Majaesine oli kiljuvat linnarahvast täis, ja neid oli palju. Ongi selline traditsioon, et kogu linn praktiliselt tuleb vaatama piigade kleite ja kogu seda glamuuri. Auto sõitis hoovi sisse, ühed piigad tulid limusiiniga, väga fancy valge limo oli. Hiljem kuulsin neilt et see oli 700 dollarit maksma läinud, ning kõik on nüüd vähemalt nädal aega söömata. Broke ya know. Aga see pole midagi selle elegantsi ja sära kõrval, mis neid ehtis selle momendi kestel, mil nad oma säravais kleitides pepud autost välja venitasid. Ma olin ka siis juhtumisi 13 aasta piigadega(13 aasta on siin viimane klass)puntis. Meie läksime tuletõrje autoga, nad on seespoolt ikka päris ruumikad ja vahvad. Sireenid käisid üle terve linna. Ma olin esimene kes pidi sealt välja hüppama. Noh, mul mingit erilist kleiti ei olnud. Olin vast kõige ekstsentrilisem oma teksade ja pasteldega, millele üks pikk siidisärk peale oli tõmmatud. :D Aga lehvitasin oma fännidele kõige agaramalt! Välkude sähvimise saatel läksime täielikult Vana Kreeka ja Rooma stiilis ehitud ballisaali (See oli balli teema). Apollo viskas uksel roosiõisi... ja pidu võis alata. Tutvusin nii paljude inimestega! See oli nüüd see koht, kus kõik sai palju omasemaks. ja ma sain sõbraks nii vahvate inimestega. Lõime tantsu, siin on ikka inimesed vabamad kui Eestis. Lõunamaa temperament I guess. Kõik tantsisid kõigiga, sain päris mitu korda tunnustust oma tantsustiili pärast, mis oli tore!

1 comment:

Tulisild said...

:) Lahe et te tuletõrjeautoga kohale tulite. See minu arust üks stiilsemaid viise. Keegi võiks presidendiballile ka nii minna :)

About Me

My photo
Kesk tn, Tartu, Estonia