Wednesday, 11 July 2007

Dubaist-Melbourne-Aucklandi

Nali. Ei olnud seal mingit Melbourni. Udu oli, ja lendasime Sydneysse, kus keegi meie piletitega tegeleda ei tahtnud. Peale terve p'eva ootamist ja p'rast seda kui ma k]ikidest oma j'rgmistest lendudest maha olin j""nud, saime ]htul kuidagimoodi Aucklandi. Kohtusin toredate inimestega, Katherine, Mohhamed Ali, Teresa. P]lised meremaalased. Meil sai nalja ja naeru, niiet lend l'ks kiiresti, lobisedes ja r00mustades. See oli vast siis lennu l]busaim osa.
Joudsimegi kohale, kallistasime ja l'ksime [ksteisele parimat soovides lahku. edasi olin ""d uhe ASSE papi juures, kes oli ka naljamees. Kui hommikul lennujaama hakkasime s]itma, istusin kohe entusiastlikult autorooli, millepeale ta mulle muiates autov]tmed ulatas. (Parempoolne liiklus.) Ha-ha-haa. Aarepealt oleks lennust maha j''"nud, kuid l'ks h'sti ja j]udsin.
Mul oldi lehvitades lennujaamas vastas. Mu perekod tundub t'pselt nii tore kui v]imalik. Kay e mom, on koolis ]petaja ja muhe, naerab niiet l'mbub naeru k'es. Roy ehk pop samuti v'ga semu, muudkui teevad nalja siin. Kodu on ilus.
S]ites siia, Opotiki'sse, pidin kaela k]veraks vahtima, m"ed, kaljud, palmid, sidtrunipuud kutsuvate sidrunitega. Wonderful. Just wonderful.
Inglisekeel tunneb end mu suus seni veel h''sti. Suhtlemisprobleemi pole isegi. Ajatajust niipalju, et kui Tuuli "tles et neil on kell 11, siis oli mul t'pselt sama tunne, kuigi olin 9 h ees v]i taga (t"psustamisel). No vot siis. tervitan siinkohal Tuulit. Magasin terve p'eva( ehk Eesti oo) ja n]]d l'hen j''lle magama, et kuidagi harjuta ajavahega. R"''kisin ka emaga, tore oli.

1 comment:

Tulisild said...

Tõesti hea kui pere tundub lahe olevat. Kalli

About Me

My photo
Kesk tn, Tartu, Estonia