Saturday, 14 July 2007

Tutvumas

Juba neljas p''ev kohapeal.
2rkasin t''na p''ikset6usuga, p''ike t[useb m''gede tagant, valgustades otseselt terve toa.
Eile k'isime momiga koolis, aineid valimas. Kool asub Opotikis, mis on mu kodust umbes 12 km kaugusel. Kool algab juba esmasp''eval. Valida sai ainult 6 ainet, mis oli veider. Valisin siis: kunst, kus pidi v''ga vahva [petaja olema, bioloogia, geograafia, math, inglise keel ja maori keel. Mul on v]imalik veel ''ra muuta, mis logiseb. Eks esmasp''eval saab siis tunda. Linnas jalutasime, vaatasime ]le olulisemad poed, nagu recycling shop I ja II, raamatukogu, pank, j''''tisepoest sain oma elu suurima j''''tise, mida putkas v]ib m]]a. See oleks n]]d see koht kus eesti j''''tisekaubitsejad h''bip''rast maa-alla v[iksid vajuda.
K'isime ka ]htupoole mudav''ljadel jalutamas vanematega, mis asuvad neil maja ees. T]mbasime kummikud jalga, suvel saab paljajalu minna, ja tunda kuidas soe muda varvaste vahest v'lja
tr[gib. Mudav''li on t''is v2ikesi augukesi, kus elavad tuhanded tillukesed krabid. N''gin ka ]he krabi ''ra. Praegu talvel nad on oma urgudes, ega taha eriti v''lja tulla. K''isime naabriaias apelsinipuud raputamas, kuid apelsinid on valmis alles nii paari n''dala p''rast.
Uus-Meremaa kauneim coast on seesama kust ma igap'ev kooli hakkan s]itma, Pacific Oceani kaldalt. Vaatan, ''kki saan jalgratta kaubitseda kuskilt. See oleks vahva.
300 meetrit minu majast on ka ookean, lihtsalt v]rratu rand, kus ei k''i isegi inimesi! Isn't that cool or what.
Suundun hommikus''''ki vaaritama, teen eestimaist porrige'i. Ma naudin seda tohutult, sest toitudega on natuke k''''ga. Elan banaanide peal. Suu tahab harjumist.

4 comments:

Mari-Liis said...

uh, tundub nagu oleksid paradiisis:D
ookean nii lähedal ja..
Ja Made, see on alles algus. terve aasta aega seda ilu nautida ja endaga siduda..

puht eestlaslikult.. olen meeletult kade:D

Tulisild said...

Hei hei Made. On näha, et oled juba täielikult pudru peale üle läinud - sul tuleb suust eesti ja inglise segaputru.

Tulisild said...

PS! Rutt (loodan et kirjutasin õigesti), kui sa seda siin loed, siis palun võta minuga ühendust. tulisild@gmail.com

ra said...

Tead, Made, mul on nii hea lugeda, et sa oled rahul selle kõigega seal ja sul on hea. Ma näen, et sulle pakub suurt rõõmu selle uue avastamine seal.

About Me

My photo
Kesk tn, Tartu, Estonia