Thursday, 26 July 2007

Rõõm on enesekindlus.

Olen nüüd kaks nädalat Uus-Meremaalane olnud. Päris hea tunne, tundub nagu raskem ja ebakindlam aeg on möödas. Hakkan vaikselt kooliga ka kohanema, keel on veel kuidas ta on, aga minu viga ongi kõike korraga tahta. Ja kuna ma mõistan oma viga, siis ma lihtsalt lasen asjadel minna omasoodu ise seda soodustades.
Veider, kuidas positiivne emotsioon võib inimesed ühele lainele tuua. Näiteks, täna, soovides midagi klassiõdedele seletada, läksid sõnad sassi ja purskusin kõva häälega üle klassi naerma. Ja terve klass naeris minuga kaasa. Positiivne laine läbis kõiki, see avas midagi mu jaoks. Nii hea on naerda oma eksimuste ja raskuste üle, lihtsalt võrratu!
Niisiis oli täna tore päev. Rõõm ühendab inimesi.

2 comments:

Sander Hiire said...

Ahoi Made.

Viskan aeg-ajalt sinu jutu-kogemustereale pilgu peale...

Tä'tsa tore kohe on. Loen ja siis visualiseerin.

See klassis naermine tuli sul kindlasti kõige paremini välja - selles ma ei kahtle mitte ühe eesti vihmaussi jagugi.

Igatahes.
Naera ja ole rõõmuks , enese rõõmuks. Rõõm sinus võrdub rõõmuga kõigis - maailmas.


Aitäh,
Mingu iga hetk sul hästi.


Kallistus

S~

Madeleine said...

Servus Sander,
nii tore on su kommentaari leida!

Oleme kõik rõõmuks, nii teistele kui endale.

Vikerkaar

About Me

My photo
Kesk tn, Tartu, Estonia