Sunday, 30 September 2007

Tere sobrad. Hea on hetkeks teiega jagada.

Mu keha kannatab millegi all. Tihti on kulm, lihased krampis, kaelasooned valusad. Midagi, mis mu kese tahab mulle oelda. Tihti on ka kulm krampis.
Sain eile pettumuse osaliseks. Pop, valmistas mulle pettumuse. Olin temast vaga heal arvamusel, ei motlenudki oma ootusi alla tuua. Ja siis...kaboom. See toi mu kuidagi soki seisundisse, loi jalust maha. Ma tean, keegi pole taiuslik. Koigevahem ma ise, ka pop. Ikkagi. Laksin magama, suure raskustundega. Ja hommikul arkasin peavaluga.
Maletan veel et nagin vaga surreaalset unenagu. Ja koigel mu unenaos oli tahendus.
Me olime mu sobra Triinu sunnipaeval.
(Tahendus: Jargmisel paeval on Bianca sunnipaev, mis veidi ootusarevust tekitab.)
Oli vaga palju suua, soime uhte suurt praadi ja ette toodi teine, aga taldrikud olid veel koigil tais. Uus praad kallati vanale peale, ja soime edasi. Siis toodi supp. Kui nad suppi praele tahtsid lisada, motlesin veel unes, kui absurdne oleks, kui igal prael oleks uus taldrik. Tegelikult soime koiki toite uhest noust selleparast, et Triinu on vahest veidi kitsi oma ressurssidega. Ta ei viitsinud ka nousid pesta.
(Tahendus: Kui vaiksena Triinu sunnipaeval kaisin, oli ta ka kitsi.)
Maletan veel, kuidas mu korval istus Taavi. Ta koht oli nii tais, et oli lausa punnis. Ja mu silmis oli ta nii paganama armas, et pidin teda sulelema.
(Tahendus: Unistan temast.)

Olen viimati veidi kimpus olnud pettumustega. Nii enda suhtes, kui kaasMaalaste suhtes. Pettumus toob kurbust. Kui sa tead sonu, mis toovad leevendust, utle.

Tunnen, et praegu on selline aeg, kus peaks puhkama. Siiski elu kisub mind kaasa oma tegemistesse, mitte lastes mul teha, seda mida tunnen, et tahaksin. Voiks ju oelda ei, ja sellega jah endale. Lihtsalt monda hingetombe minutit ... Voibolla see ongi, mis mu kese mulle tahab oelda.

5 comments:

Tulisild said...

Made, sa oled valgustunud. Esiteks tunnetasid sa unes, et ma söön siin Hispaanias nii palju, et kõht kogu aeg lõhkemise äärel on :).
...Ja otseloomulikult tead sa kõiki maailma parimaid palveid, manamisi, loitse ja kes teab mida, et oma olukorda parandada. Tunnetad küll.
...Kalli kalli. Olen palves sinuga.

villu said...

Hmm...kahjuks ei tea ma yhtegi palvet, ega loitsu ega midagi sellist. Kuid ma m6tlen su peale ja jagan oma j6udu sinuga... sest ka mul endal on seiklus pooleli ja tean mismoodi see v6ib väsitada, kuid l6puks on talgi oma tähendus...

Sander Hiire said...

made, hinga sisse ja välja, vahele tee paus, vaata mis on?
ja pane tähele, siis saab rohkem selgem olema..
nagu kõik me kommenteerijad siiamaani, kel endilgi seiklus käsil, hoiame ühte mõtet, ühte armastust - selge see, oleme eestlased - universumlased ja sõbrad~

kv said...

minu väike kallike!! mõtlen su peale palju. homme teeme oma tegemised ja loodetavasti saavad kirjapatakad posti ka. tead ju meid küll, aegluste aeglus. natuke pidurdas rahamõõn ka. aga tead mis!! kõik saab korda. mingi ülim jõud on sinuga kes hoiab sind. seda on tunda. kallid ja musid ja kallid ja kallid !!

Madeleine said...

Hurraaa!

About Me

My photo
Kesk tn, Tartu, Estonia