Friday, 3 August 2007

Jei

Tana hommikul porutasin jalgrattaga kooli. Paike kull paraku ei paistnud, aga see aktiveeris mu siiski taielikult terveks paevaks. Opotikisse minu kodust on kuskil 13 kilomeetrit. tervel paeval oli hoopis teine maik, roomu maik. On ikka oluline kull, kuidas me oma paeva alustame, milliste motete ja esimeste sammudega. Minu paev algab tavaliselt siis nii: Koigepealt puder, banaanide ja pruuni suhkruga, see on eriline meremaa retsept ja on lihtsalt vorratu. Olen hakanud ka endale ise suua tegema, niiet mu kokandusoskused paranevad iga nadalaga. Naiteks tana tegin tervele perele ohtusoogi, pasta roog paljude lisakomponentidega. Koik soid ja kiitsid (ma ise kaasaarvatud). Meremaalased soovad koike koigega. See on lahe, ei mingeid piiranguid. Siis porutan rattaga kooli (loodan, et viitsin seda ka edaspidi teha).

Sain klassikaaslastega tana kohe taitsa semuks, nad on ikka lahedad. See tegi mu paeva. Study tunni ajal, kus koik peaks omavalitud ainet oppima, oli suur kaarditagumine. Ma ei maleta, mis mangu nimi oli, igatahes tegin suurele poistekarjale 4 esimest mangu pahe. Algaja onn. Nalja sai! Tudrukutega pidime opossumijahile minema. Laheb ponevaks.

2 comments:

Tulisild said...

mmm... oled sa neile juba seda erilist sooja saia munaga ka teinud? Kui sa juba niigi tegid head toidud, siis mis veel aasta pärast saab :)
...ootan rõõmuga.

Madeleine said...

jah, tegin neile paaril korral hommikusoogiks. neile taitsa meeldis.
Ai me hakkame koos kokkama kui ma su katte saan.
Musi

About Me

My photo
Kesk tn, Tartu, Estonia