Saturday, 4 August 2007

Teooriatest

  • Einsteini teooria järgi on ajast ette voimalik rännata, kui liikuda kiiremini kui/voi valguse kiirusel, mis on 300, 000 km\s. Minu teooria järgi on meie unistused ajarändurid. Tihti tulevad nad meile pähe kiiremini kui valgus liigub. Ja alati elavad nad meie ajast ees.
  • Mulle meeldib, kui aeg jaab seisma mu toas. Lilled närtsivad vaasis, aga nad on ikka ilusad. Vahest ilusamadki. Kuidas aeg muutub neis. J'äätisekauss kuivab mustriliseks ja talle tuleb palju mitmemustrilisi sõpru. Tassid lopetavad on rännaku minu kapil, reastudes omaette looks, looks minust. Igauhes neist on veidike erivärvi jooki. Elu ise kujundab seda kulgu. Pirn aknalaual on juba krimpsuline, kiivi on valminud ja vananenud. Oma toas, ma ei võitle ajaga, noh, aega pole olemas, aga sellega, mis selle säna taga seisab.

1 comment:

Tulisild said...

...Eks nad ole jah võimalikud tulevikustenaariumid mis pähe kargavad. Kui me ei julge unistada, ei julge me tulevikultki midagi väga oodata. Ta sõltuvat justkui kellestki teisest.

Elu on ilus. Mina unistasin tükk aega tagasi ilusast elust ja unistan edaspidigi. Kalli

About Me

My photo
Kesk tn, Tartu, Estonia